Sunday, February 08, 2009

冚家拎

‘Ham ga ling’

看到以上三个字先别跑。2001年有听广东歌的朋友应该都熟悉吧。这三个字代表‘全家死光光’的意思。用字粗俗,其实跟周杰伦的《四面楚歌》有异曲同工之妙——都在骂狗仔队。仔细读起来还挺乐的。看上回卡拉OK有人点唱这首歌时,大伙儿都乐不可支的样子就知道了。来,大家一起唱。小孩麻烦回房间呆一下。

“你报道 日日净係乱咁报道
失实嘅手法 夸张嘅内容
血肉模糊分开几节 放响头版当砌图
籍口话求事实 其实个个争销路
有事你地冇晒立场 唔识公正报道
又话风水不好 又话鬼乱咁吵
原来係 你个鼻生得唔好
眉尖又额窄 出事响个样度

今日嘅头版 伦常惨剧案
但係你将啲焦点 放响佢老豆嗰度
你凭啲乜嘢 肯定人係唔好
人地好唔好 你係要中立至好
跟住揭到娱乐版嗰度
嗰度有大波! 嗰度有勾佬!
嗰度有老作! 嗰度有哎交!
嗰度揭人私隐但啲相就朦到睇唔到

我再揭到体育版嗰度
点解有赔率 印晒响度
香港足球排百几位丑到好鬼离谱
踢得好会俾人去贿赂
最紧要睇埋咸版兼广告
去边度叫鸡有第六味服务!
星、马、泰、日、韩、
香港定係中国好 好似帮啲鸡窦去PROMO

唔屌到你以为自己好撚型 屌娜星
YOU KNOW WHAT THE FUCK I'M SAYING?
冚家拎! 冚家拎!
YOU KNOW WHAT THE FUCK I'M SAYING?
冚家拎!
(好彩阿叔我都慧眼识新星
一睇 哈哈就知你係冚家拎)

喂! 喂! 喂!
你话你係边个边个 我唔撚识啵
係! 我係觉得你好乸型
不过係冇宾周个只乸型!
我唔理你话你有几撚矜贵
係边度出来又有几撚巴撚闭
我净係睇你做得啲乜嘢出来
俾我睇
你唔撚使大吹大擂
又话係边个嗰仔
正屎忽鬼
揸住张记者证 就以为自己好撚有计
又做乜撚 乜做人你又要分上中下等
我谂我都识分 你唔係奚人就係一条懵撚
要扮某种阶层 要落兰桂坊滚
一撚靠昆 正一神棍!

唔屌到你以为自己好撚型 屌娜星
YOU KNOW WHAT THE FUCK I'M SAYING?
冚家拎! 冚家拎!
YOU KNOW WHAT THE FUCK I'M SAYING?
冚家拎!

睇见你条友 真係隔夜饭都呕
男人老狗 着到姣婆咁周围走
咁 大个人乜嘢叫做丑都唔知
贪钱贪到出晒面就係人都知
褒老藕 做吓牛油狗
钟意带住班狗仔队 周围咁走
影吓大头 影吓你班猪朋狗友
香港娱记就係钟意报道啲咁既疯狗

唔屌到你以为自己好撚型 屌娜星
YOU KNOW WHAT THE FUCK I'M SAYING?
冚家拎! 冚家拎!
YOU KNOW WHAT THE FUCK I'M SAYING?
冚家拎!

哦! 冚!”

怎样?痛快吧?顺便点给那一些对号入座的娱乐记者。

1 comment:

Traveller who enjoys everything in life said...

非常貼切。我想這也是你夢寐以求的不吐不快的一首“飲歌”。痛快地高歌歡唱吧!